De rivier staat laag en de karpers paaien. Ik haal er altijd graag een of twee voor de tuin. Vandaag heb ik een grote geland, misschien heb ik er geen twee nodig. Ik heb er ongeveer 20 minuten mee gevochten voordat ik hem aan wal kreeg.
Ik kan je er een paar sturen..😂🤣😂🤣 Karpers zijn zo ongeveer de enige vissen in de benedenloop van de Carson River. Niemand eet de vissen uit de Carson vanwege alle mijnbouw stroomopwaarts. De Carson stroomt langs de Comstock, (Virginia City) er zit nog steeds veel kwik in de grondwaterstand van al die mijnbouw. Alleen goed voor de tuinbouw. Ik zou ze hier aan de Amerikaanse zeearenden schenken, maar ze lijken ze niet te willen.Het enige wat ik vandaag kreeg, waren een paar gizzard shad. Het ijs is er nog steeds niet af. Ik denk dat het in de komende dag of twee wel zo zal zijn. Het is net open bij de kust. Normaal gesproken krijgen we pas in mei karpers die paaien. Heb er een paar geslagen en de stinkende vissen op het ijs gegooid voor de Amerikaanse zeearenden en meeuwen. Ik rook karper! Zou de jouwe voor de roker hebben bewaard.
![]()
Wat voor soort darts heb je gebruikt?De rivier staat laag en de karpers zijn aan het paaien. Ik haal er altijd een of twee voor de tuin. Vandaag heb ik een grote geland, misschien heb ik er geen twee nodig. Ik heb er ongeveer 20 minuten mee gevochten voordat ik hem aan land kreeg. View attachment 5024
View attachment 5022
View attachment 5023
.625 FSFF whisper razor fishing darts.Wat voor soort darts heb je gebruikt?